Geloof in mij.

20 jul

Deze dagen waren bijzonder.
Ik heb zonder te weten veel geleerd.
Nu ik weer thuis ben realiseer ik mij dat pas.
Dierbare mensen.
Waardevolle woorden.
Ervaringen rijker.
En ik pas toe.
Athans dat wil ik.
En daardoor gaat het gebeuren.
Ik ben geen wonder kind en in een keer gaat het niet lukken.
Maar de wil is er.
En één van de redenen werd mij bij thuiskomst nog eens even duidelijker gemaakt.
Begin is gezet.
Morgen nog een deel.
En daar gaat ze.
Lou.
En ze kan het.
Ik geloof in haar.
Ik geloof in mij!

~Lou~

7 Reacties to “Geloof in mij.”

  1. sexyaapje 20 juli 2012 bij 21:28 #

    You can do this! #KABOEM

  2. marjocorn 20 juli 2012 bij 21:30 #

    Je bent goed bezig lieve Lou! Dikke KUS!!!

  3. Anita 20 juli 2012 bij 21:34 #

    In het geloof liggen de wonderen! X

  4. marjocorn 20 juli 2012 bij 21:50 #

    En ik geloof heilig in jou, je bent een heel bijzonder mens!! Love you xx

  5. souadsue 21 juli 2012 bij 00:01 #

    Trots!

  6. jv0356 21 juli 2012 bij 09:11 #

    Iedereen is een wonder kind op zich. Dus jij ook en vooral het goede geloof in jezelf zal je helpen lieverd. Voor mij en vele anderen ben je wel bijzonder, omdat je zoveel gevoel in je donder hebt en juist anderen eerst aandacht geeft. Je bent zelf aan de beurt schat!!! Liefs, John

  7. Lou-ter-Lou 21 juli 2012 bij 17:23 #

    Ik geloof ook in jou… je heet LOU verdorie, Lou’s komen altijd op hun pootjes terecht, TOEVALLIG!!! #BAM. KUSSS!!!!!

Plaats een reactie